Persoonlijk ~ Q&A ~ Flow Magazine ~ 1000 vragen aan jezelf/ Part 17:

regenboogje


Hier de volgende reeks vragen:

 

840) Praat je makkelijk over geld?
Ligt aan de situatie denk ik.

839) Welke droom viel onlangs in duigen?
Denk een baan waarop ik had gesolliciteerd en waar ik enthousiast over was. En later een afwijzend bericht ontving. Helaas, tenminste geprobeerd!

maybe

838) Welk thema zou je kiezen als je een themafeestje zou geven?
Teveel leuke thema’s . Denk dat ik dan voor 1 van deze thema’s zou gaan:
– 90’s party
– Musical thema’s: Grease of Sound of Music style, lijkt me gewoon leuk.
– Zomers: Hawai … zoiets.

Ilove90`s

 

837) Aan welke hersengymnastiek doe je?
Deed ooit wel Dr Kawasima’s Braintraining, heb die nog steeds op oudere Nintendo DS versie. En verder wel is woordzoekers puzzels, maar momenteel minder.

af555a31-4a33-4be6-a105-b4972dde8a78

836) Wat is je favoriete eiland?
In Nederland: Texel
Daarbuiten: Kho Phi Phi, nog nooit geweest maar lijkt me mooi om ooit te zien .
– IBIZA : ofcourse !
– Mallorca : ook nog nooit geweest
– Curacao: Staat ook op me wish list…
Nog genoeg wat ik nog niet gezien heb…

 

The word Ibiza written on a sandy beach, with scuba mask, starfish and flip flops (studio shot - warm color and directional light are intentional).

texel-collage-groeten-uit

thailand_koh_phi_phi_island_wallpaper-other

 

835) Voor welk huishoudelijk klusje ben je blij dat er een apparaat is uitgevonden?
Wasmachine !

washingmachine5

834) Doe je soms gekke dansjes als niemand je ziet?
Oh ja vast haha
just-dance-like-nobodys-watching

833) Heb je een droom die steeds terugkomt?
Ja wel is gehad.

Dream with butterflies

832) Wat is de belangrijkste levensles die je hebt geleerd?
Dream of Tomorrow
But Always Live for TODAY !

naamloos

831) Wat is de grootste gok die hebt genomen?
Op dit moment werkelijk geen idee, schiet me niet iets te binnen.

dob
 

©Debbie Schigt       03-10-2015

Plaats een reactie