Persoonlijk ~ Q&A ~ Flow Magazine ~ 1000 vragen aan jezelf/ Part 28:

1487376_782901548465426_6106981623906439309_n
Hier de volgende reeks vragen:

 

730) In welke oude beschaving had je wel willen leven?
Geen idee, denk dat ik wel blij en tevreden ben dat ik niet in een oudheid tijdperk leefde.
live

 

729) Wat zou je doen als je met niemand rekening hoefde te houden?
Eigen keuzes maken, minder laten beinvloeden. Nog meer leven en dromen waarmaken!
I-did-it-my-way

 

728) Welke geur doet je meteen weer denken aan vroeger?
– Geuren van eten van die tijd, of wat opa/oma kookte…
– Eu de cologne (oma’s)
– Geuren van vruchtenbowl
– Zelfgebakken oliebollen/ appelflappen rond oud/nieuw: zoals mijn pa ze altijd bakt.
– etc…

eau-de-cologne

727) Voel je je anders als je een jurkje draagt?
Draag de laatste jaren weinig/geen jurkjes. Eerder wel, voelde heerlijk zomers (zomerjurkjes althans).

Dit vind ik wel leuk jurkje:
zomerjurkje-19

726) Welke film zou je kijken op een filmavond met vriendinnen?
Romantische films of Humor films of andere echte meiden films. O.a. Pitch Perfect, Gooische Vrouwen…

11167512_ori

725) Wat zou je doen met een extra uur tijd per dag?
Een boek lezen. Het uur zou sowieso tekort zijn, altijd wel bezig met allerlei.

busy-bee

724) Hoe zouden mensen die jou voor het eerst zien omschrijven?
Dat laat ik aan die mensen, maar spontaan heb ik vaak gehoord en het laatste jaar ook: ijverig.Ā  ‘Just Debbie!’

Img17868_Debbie_bubble_letters

723) Wat in je interieur heb je zelf gemaakt?
Een zonnig schilderij, verder geen idee.

Sunshine

722) Wat is het liefste wat je ooit tegen iemand hebt gezegd?
Dan denk ik: ‘Ik ben zo blij dat ik jou ken!’

blij-dat-ik-jou-ken-n15b

721) In welk beroep zou je waarschijnlijk ook goed zijn?
Lastige vraag… maar als ik dan iets moet noemen dan denk ik een creatief beroep en iets waar ik passie en gevoel in kan leggen.

be-creative

Ā©Debbie SchigtĀ Ā  06-12-2015

Plaats een reactie